W pn. 13 czerwca 2016 r. o godz. 19 (z hakiem)
zapraszamy na wspólny wykład i dyskusję prowadzone przez Karolinę Król, Macieja Malinowskiego i Bartosza BednarzaO projekcie rewitalizacji warsztatów rzemieślniczych i usługowych na Kamionku
Wstęp wolny
Co to jest marketing nostalgiczny i jak mogą go wykorzystać małe przedsiębiorstwa?
Czy na prawym brzegu Wisły istniała kiedyś “dolina krzemowa Warszawy” ?
Gdzie uchwalono pierwszy w Europie akt tolerancji religijnej?
Na te pytania odpowiedzą podczas wykładu ambasadorowie projektu Kamionek Milowy: Maciej Malinowski, Karolina Król i Bartosz Bednarz.
Kamionek Milowy to projekt, którego celem jest poprawa jakości funkcjonowania małych przedsiębiorstw (takich jak zakłady rzemieślnicze i usługowe) oraz promocja Kamionka jako ciekawego, atrakcyjnego obszaru o dużym potencjale.
Projekt łączy w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość – wykorzystuje obecne zainteresowanie dawną Warszawą i nostalgię do czasów minionych do promocji własnego przedsiębiorstwa.
Działania projektowe obejmują m.in. redekorację wnętrz obiektów rzemieślniczych i usługowych, edukację przedsiębiorców oraz stworzenie aplikacji mobilnej, skierowanej do mieszkańców i turystów.
Projekt jest realizowany przez studentów z Uniwersytetu SWPS w ramach organizacji Enactus. Chcą oni wesprzeć funkcjonowanie obszaru, który w czasie studiów stał się dla nich szczególnie bliski.
Podczas Enactus National Competition 2016 - finału krajowego konkursu Enactus, projekt został wyróżniony trzecim miejscem.
Kiedy? Poniedziałek, 13 czerwca 2016, godz. 19 z hakiem ;-)
Gdzie? Warszawska Praga, ul. Stalowa 46
(kawiarnia "To Się Wytnie")Szczegóły i MAPKA DOJAZDU - kliknij TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz